Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Penat tapi Seronok !!
Ahad, 30 September 2012 • 1:50 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong Haseyo ^^
Hallo , woah tajuk dia . haha tak boleh bla . ye memang penat betul semalam anim . yela semalam kan ada hari kantin . walau pun penat tapi seronok . tu yang penting . Ha semalam best gile . tapi satu je penat . cikgu belaje saya tau . hehe . eh lupa semalam anim buat permainan . tak meniaga pun . cikgu tak nak meniaga . sebab ramai anim pun tak nak . lebih baik buat permainan mesti orang suka kan . ye memang suka pun . lagi lagi budak india . suka benor dia . dah main nak main lagi . ha lagi satu diaorang orang first . datang kedai kiteorang . haha entah lah anim tak tahu kenapa ramai budak india . actually anim jaga hadiah . pastu bosan asyik duduk bagi hadiah kat orang . bosan betul . pastu anim pun pergi kat irfan tolong dia . angkat tin . dia ganti syamsul dengan din . aishh tibe2 hilang . nak makan je kerja nye . yang anim ni tak habis habis jaga permainan . sampai perut ni lapar tak ambil kisah pun .

dah pukul 10 lebih baru nak pergi cari makanan . hurmm tengok 2 macam tak menarik je . pastu 11 lebih baru nak cari makanan . memang ah semuanya tinggal sikit . humm sedih perut dah lapar . malam tu baru makan kesian kan . nasib baik pagi semalam anim makan buah . tak de lapar sangat . tapi time anim jaga bowling kelapa . berapa kali anim mabuk . macam orang nak pengsan . banyang kan lah pastu kali terakhir tu anim duduk kejap . suruh orang lain jaga . pastu tak de orang anim kena jage balik . diaorang ni kalau keluar bukan 2 orang . tapi 5 6 orang keluar habis yang anim ni . aishh sabar je lah . anim rasa anim sorang je yang tergas jaga . semua macam hurmm hampir lol . aishh membosan kan . then pukul 1 lebih kemas . sebab hadiah dah habis . tu pun beli lagi hadiah . ramai orang betul . dan belon , mancis pun dah habis kena beli lagi  . hurmm tolong kaki anim sakit sangat . yela angkat tin mesti lah sakit kan . dah jatuh angkat balik .

aishh ape nak jadi lah . harap harap cepat nak sembuh esok nak sekolah . mau belajar nak cari ilmu . bukan cari pasal okay . ha sebelum anim tinggal kan blog ni . anim nak ingat kan jangan tak makan . kalau you all sedang buat kerja . ingat lah kesihatan diri . jangan jadi macam anim okay . k lah bye assalamualaikum ..


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Kulit Baru !!
  • Segmen : Header Free For Blogger by Hansya
  • Apa Sudah Terjadi ?
  • Berposing Je Yeah ..
  • First Time oh First Time !!
  • Anim Pon Minat Juga Gangnam Style ?
  • Segmen Kata Kata Semangat Dari Anda
  • Berbaju Baru !!
  • Merdeka !!
  • Raya !!