Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Segmen : Header Free For Blogger by Hansya
Sabtu, 22 September 2012 • 5:26 PTG • 0 comments


Assalamualaikum + Annyeong Haseyo ^^
Hallo , wah hari ni memang penat . tadi kat sekolah ade buat gotong - royong . minggu depan ada buat hari kantin . sapa tak malu datang lah . sekolah smk subang ye . ha anim pergi tapi tak buat ape pun . anim duduk dewan je . dengan ceramah pasal alam sekitar . makan free *untung saye hehe . pastu tengok cerita kartun . ee macam budak budak je haha . anim tak tengok pun . anim game kat fon . oh okay sekarang ni anim nak join satu segmen dari HANSYA . nak header tak ? kalau nak join lah cepat cepat kan . kalau nak join sila tekan button join di atas ye . dan tengok lah kat blog dia . ape yang patut buat kan haha ..

Tagdia
Saya nak header free kerana header saya sekarang tu dah lama sangat itu pun saya join segmen juga . kalau saya dapat header dari awak saya berterima kasih banyak banyak kat awak . harap dapat lah ye amin . pilih dengan jujur .


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Apa Sudah Terjadi ?
  • Berposing Je Yeah ..
  • First Time oh First Time !!
  • Anim Pon Minat Juga Gangnam Style ?
  • Segmen Kata Kata Semangat Dari Anda
  • Berbaju Baru !!
  • Merdeka !!
  • Raya !!
  • Contest : Fizgraphic Vector Gambar Saya!
  • Selamat Hari Raya !!