Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Apa Sudah Terjadi ?
Jumaat, 21 September 2012 • 12:20 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong Haseyo !!
Hye , selamat tengah hari . sekarang sudah pun . pukul 12 .12 . perghh smart no tu ahaha . okay tadi anim bukak blog . pastu anim pelik . eh asal blog aku macam ni ? arghh ni nak marah ni . anim memang tak suka dashboard yang baru ni . memang cukup tak suka . anim lebih suka yang lama . sebab dah terbiasa . hari tu anim ada baca entry lyssa . pasal dashboard baru menjadi yang lama balik . tapi anim cari memang tak de . arghh tak suka tak suka . benci betul lah kan . biar lah orang nak macam ne . nak sibuk pahal kan . adoii tak pe lah . hari ni hari jumaat . sabar je lah kan . hurmm sape yang bace entry ni . sila bagi tahu macam mana nak jadi dashboard lama . please please help me ..


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Berposing Je Yeah ..
  • First Time oh First Time !!
  • Anim Pon Minat Juga Gangnam Style ?
  • Segmen Kata Kata Semangat Dari Anda
  • Berbaju Baru !!
  • Merdeka !!
  • Raya !!
  • Contest : Fizgraphic Vector Gambar Saya!
  • Selamat Hari Raya !!
  • Segmen : Saya nak header free dari Eyra