Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Tutti Frutti Lagi
Isnin, 28 Mei 2012 • 1:30 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + annyeong haseyo 
Hallo , wah wah Tutti Frutti lagi . minggu lepas makan . and semalam pon makan TF lagi . ishh boleh jadi gemok kurus aku ni . haha bukan gemok k ? okay lah miss anim bagi tahu siapa yang tak tahu pasal TF ni ya . okay , TF ni bukan gemok bila kita selalu makan . dia ni yogurt lah so you all nak makan banyak mana makan ye . 

okay okay kite sambung balik ye pasal tadi . ha , dah lah semalam aku pakai mangkuk warna hijau . sebab ade 2 warna mangkuk je . warna oren tak ade . so ambil warna hijau . ya allah aku tak tahu kenapa semalam aku ambil banyak sangat . nafsu aku ni terlalu kuat semalam .selalu nye kalau ambil sederhana . kalau you all tengok memang terkejut . time miss anim nak letak bahan bahan dia semua tengok anim yela anim sorang je yang buat dah kite ni budak ambil macam orang dah bekerja ish ish . tak pe tak pe sesekali je buat kan haha . 

okay korang nak tengok gambar TF tak ? mahu lah ? okay siapa nak nak sila ikut syarat dia eh . sila cakap miss anim ohh miss anim kite nak tengok gambar lah boleh tak letak gambar TF ? ohh boleh boleh ^_^ . pape tah aku ni haha .. okay okay okay jom ~

 TF uh sengget ah miss anim oit ^^

 wah wah nampak lazat kan ?

pegang pon nak jatuh dah . nasib baik tak jatuh kalau tak sia sia je ..

k lah bye miss anim banyak nak update ni . 2 minggu cuti sekolah ni asyik busy je hehe . bye assalamualaikum 


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Sambut Hari Guru di SMK Subang
  • Hari Sukan Smk Subang
  • Segmen blog siapa paling hebat ? by AinaSyafiqah
  • Belanje Parent Tutti Frutti ♥
  • Mula lah tangan ku gantal !!
  • Happy Mother's Day
  • Alhamdulillah !!
  • Segmen Doodle Nama Saya
  • Segmen Header For Blogger
  • Giveaway Header , Banner , Blogger card