Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Mula lah tangan ku gantal !!
Sabtu, 19 Mei 2012 • 12:20 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong haseyo $_$
hello you all !! eh , kita bertemu kembali lah haha (mula perasan dah) . you all cer tengok gambar dekat atas tu ? smart tak ? smart tak ? cakap lah smart . sape cakap tak cakap smart . sila angkat dua dua kaki anda dan berjalan ke rumah anim haha . smart kan kasut tu . hurm mula lah tangan aku ni tengok gambar bobsmade chuckz , headphones , glasses , ballerinas perghh semua cantik , smart , cool !! serius memang smart ah cube you all buka link ni ye ALBUM BOBSMADE . ha , smart kan ?

anim sabar anim tunggu raya ye . kalau beli sekarang tak syok lah kan . nanti nak gaya time raya tak de fesyen dah . sudah pakai je lah yang lama haha . perghh , bile balik kg nanti aku akan pakai fesyen yang aku mahu sekarang ni . insyaallah , tahun ni balik kg . dah lame tak balik kg time raya ni . mama kata raya pertama tu balik lepas raya kat subang ni balik lah kg kalau JADI lah kan . kalau balik memang ah aku kata POYO . datang kg dengan fesyen orang kl memang terbaik aku ni . you all tahu tahu lah kan orang kg macam mana mulut nya . tu bak kata Athirah malam tadi dekat fb , hehe .

okay korang nak tengok tak gambar yang aku nak beli ? mahu lah jangan tak mahu ye ! sebut , mahu miss anim oit !! sebut ? jangan tak sebut ? aku cepuk kang nanti haha . okay jeng jeng jeng -- >

kalau rase nak beli . beli lah tapi smart kan warna pink gitu . aku tak mau beli ade cermin aku nak beli tak ade cermin baru tak rosak mata kite ni , betul ?


ha , ni kasut raya aku yang aku nak beli tapi aku rase aku nak beli yang tak ade corak . baru smart sesuai dengan baju kurung kan ? ala , tak kan sekolah je boleh pakai kasut macam ni . baju kurung raya dengan kasut ni smart ape same je kot . 


kalau kasut yang kat atas aku tak bekenaan . aku tak beli le . aku beli yang ini smart kan warna pink gitu . huhu .


ha ah , rantai pon mahu beli baru smart le . hehe berangan je lebih aku bende tak dapat lagi nak kecoh ish ish ish . sabar je lah dengan anim ye hehe .


hehe semua nak warna pink kan ? saye kan suke warne pink . you all tak tahu ke ? kesian nye you all . tak pe now you all dah tahu kan warna kesukaan anim ape ? hurmm minggu ni entry panjang kan haha . yang anim bagi link album tu . tak boleh di beli tu hanya tunjuk fesyen sahaja . tu semua dari luar negara . kalau tu malaysia punya aku beli auw kalau jual haha . okay lah bye esok anim ada hari sukan sekolah nanti anim post entry okay bye assalamualaikum .. :D


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Happy Mother's Day
  • Alhamdulillah !!
  • Segmen Doodle Nama Saya
  • Segmen Header For Blogger
  • Giveaway Header , Banner , Blogger card
  • contest ke-2 by aien story - contest senyuman mena...
  • Please like the picture ?
  • Giveaway : 1st ANNIVERSARY TGB
  • Giveaway Blog Saya Omei-omei by Kemetot Chomel !
  • Blog berwajah baru lagi ..