Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Sambut Hari Guru di SMK Subang
Jumaat, 25 Mei 2012 • 9:37 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + annyeong haseyo
hye , ape khabar ? sihat ? comel kan gambar kat atas tu ? gambar ini untuk entri kali ini . yang sebelah tu syafinah . dia tu comel kan . ala yang pakai cermin mata tu lagi comel kan ? haha perasan je kerja aku . tak pe kan kalau kite perasan tak salah bagi anim ye tak tahu korang salah atau tak . okay pagi tadi kitaorang sambut hari guru . best gila ah tadi aku asyik posing je tak habis habis . patang nampak camera aku posing haha . aku ni kalau dah lama kenal memang aku buat macam keluarga sendiri . perghh tadi macam macam sembahan aku tengok . semua best best . eh , you all tahu kan aku ni bekas budak angklong ? ohh bekas agi tu . tadi cikgu main angklong memang best aku kata ah .

and then ade wayang . eh ade wayang haha . tak de lah gurau je . ade akak akak dan abang abang ni belakon . best tapi tahun lepas lagi best banyak cerita . tahun ni dua cerita je . urmm ada lagi macam macam semua nya best . pastu dah pukul 12.30 . tiba mase untuk balik ke rumah masing masing . hei you all nak tengok gambar gambar kami yang comel tak ? er , comel ke ? haruslah sebut comel kan . haha gila betul aku ni . okay okay jum jum tengok tengok !!

 yeah with Anis (HOT) haha comel kan kami :D

 sebelah kanan you all tu sara comel kn ?

 yg tengah tu atirah sebelah kanan atirah tu saidah hehe smart kan ~

 yang ni aliyah comel kan . aishh asyik cakap comel je pahal .. haha

 ni cikgu sivik kitaorang tapi cikgu ganti je hehe ..

 yeah smart kan . aku ingat atirah nak ambil gambar diaorang je pastu aku tengok ambil aku sekali kalau tak dah posing maut haha ..

 ni fara comel cute kan ?

 ni cikgu baru , cantik tak ? ish tengok pakai dia amboi amboi macam nak pergi jalan je .

ha ah tengah tengok camera lain haha orang glamor katakan ..

ha comel kan kite . kite peluk dia . you all tak leh peluk dia auww . muke kite gelap sikit . yang sebelah uh lagi gelap haha . jahat sungguh aku ni . saidah kite gurau je ..

 tak tahu nak buat ape . tu tutup mulut dengan guna dua jari sahaja je pui !!

 yeeeee saye tahu saye chomel tak seperti kamu semua haha ~

ini shahirah susah betul nak ambil gambar dia . ni aku paksa dia adoii . bile kitaorang nak ambil gambar dia sorok sorok aishh geram betul kite dibuatnya .

 yeah yeah akhirnya aku dapat ambil gambar dengan cikgu yang cantik , baik hati & peramah . bila nak bagi hadiah tadi aku dengan shahirah lari macam polis kat belakang adoii . disebabkan cikgu safura lah kitaorang lari . pastu bila dah sampai cikgu kata sayang juga dekat cikgu ingat tak . aku kata ehh mane de cikgu kitaorang sayang cikgu . and then aku bagi hadiah cikgu peluk aku . aku pon peluk lah dengan seikhlas hati dan gembira hehe . aku mengaku dia mama kite haha . ala semua cikgu . kite angap macam mama kite sendiri ye walaupun bangsa lain ye ...

 ini ustazah kite dia nak pindah dah today dia last dekat sekolah smk subang ni . sedih aku bile dengan aku fikir cikgu nik je rupe rupe nye tak ustazah sekali adoiii ...

 ni ustazah kite time form 1 . ustazah ni baik auw ...

 ni cikgu nik jameah dia pon nak pindah sedih mak haha ..

 ni cikgu shanti dia lah ajar kitaorang sivik tapi asyik cakap bahasa english je tak faham aku ...

 ni cikgu ainol dulu dia ajar math time form 1 .. cikgu yuna ohh ..

ni guru kelas aku diaorang suka cakap dia ni mak aku hurm lantak lah korang nak cakap ape kan ..

k lah bye selamat malam berjam jam aku buat entri auww (selamat bercuti ) 


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Hari Sukan Smk Subang
  • Segmen blog siapa paling hebat ? by AinaSyafiqah
  • Belanje Parent Tutti Frutti ♥
  • Mula lah tangan ku gantal !!
  • Happy Mother's Day
  • Alhamdulillah !!
  • Segmen Doodle Nama Saya
  • Segmen Header For Blogger
  • Giveaway Header , Banner , Blogger card
  • contest ke-2 by aien story - contest senyuman mena...