Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Hari Sukan Smk Subang
Isnin, 21 Mei 2012 • 3:36 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong haseyo =D
Hello , wah wah wah chomel nye awek dekat atas tu ? nak ngorat boleh ? haha gurau je . gambar di atas itu gambar untuk entri kali ini okay . setiap gambar mesti ade lagu cerita haha . okay hari tu anim cakap nak update entri untuk Hari Sukan Smk Subang , kan ? yeah memang pon anim nak update untuk HSSS sekarang ni hehe . okay semalam kami buat di Smk Usj 23 . perghh memang ah aku kata best sekolah tu . cube korang bayang kan sekolah tu yang ada stadium , kelas , gelaggang badminton , kantin  . aishh untung lah sape yang sekolah kat situ . kiteorang nak jalan ke stadium tu pon dah jauh . tapi best ah walaupon besar kan .

hurmm bila dah sampai cikgu suruh kiteorang duduk di situ . perghh ya allah panas sungguh . malam tadi mase nak bagi air kat mama kan time tu ade mak cik aku juga dia terkejut aku fikir ade ape . rupenye muka aku gelap terkejut aku doh bile aku tengok muka aku perghh memang hitam . semua orang sibuk kat fb yang muke hitam ahaha . hurmm nak buat macam mana kan redha saje lah puiii haha . pastu tak lame kemudian . sudah bermula wayang kita haha ( GILA ) .

pembarisan kita sudah jalan . semua pembarisan rumah sukan semua best best ohh . and then dah habis pembarisan kite tengok atlet atlet kita lari laju or tak , kan ? pastu dah pukul 1 petang . cikgu suruh semua murid murid duduk di padang untuk ambil hadiah yang berhak saje oka . and dah habis kite balik lah masing masing dah penat kan termasuk cikgu . haha gelak jahat haha . oka lah sampai di sini aku bercerita . eh , nak ke mana tu jangan pergi lagi masih ade lagi cuma kita nak tengok gambar okay . siapa nak tengok gambar mari ke sini ye . dekat sikit dengan computer atau lappy . jeng jeng jeng ~

ini lah pembarisan rumah sukan semua chomel chomel tapi yang paling chomel ruby ah . angry bird merah di atas kepala mereka auww . rumah ruby johan dalam pembarisan tau . memang terbaik lah RUBY :D

ini lah yang aku kata kan angry bird di atas kepala diaorang . rumah ruby punye . chomel kan . gambar dia blur ah . sebab nak cepat mase tu cikgu nak kumpul kan . sebenarnya angry bird tu dah lama ade kat sebelah kitaorang tapi tak terfikir lak nak ambil gambar . tibe tibe shahirah terfikir nak ambil gambar dengan benda alah tu . aku pon aah jum . ape ape pon chomel kan haha ..

abaikan muka aku yang hodoh tu time tu aku tak ready tapi diaorang main ambil je . ha yang sebelah tu kawan baik ku bukan kawan baik je tapi macam adik aku dah sebab dia muda aku muda hehe . 

yeah , ade awek lagi haha . chomel kan kite . ye kite tahu kita chomel tak macam awak haha . suka perasan aku kan . tapi bak kata aku kan biar perasan lama lama jadi chomel haha . yang kita tunjuk tu lencana sekolah kita SMK SUBANG . kita sekolah kat smk subang bukan USJ 23 okay . haha 

ha , amacam puas hati tengok gambar saya yang hodoh chomel tu ? ala tak yah malu lah kite tahu awak nak cakap kite chomel kan oh no problem . hurmm aku harap you all faham ape yang aku sangka kan ye . hari ini entri panjang kan ohh tak ape tak ade masalah kan ? . oh lupa nak tanya you all . best tak lagu dalam blog anim ni ? aishh anim ni asyik tukar lagu je kan . bila bukak lagu kat youtube ade ade nak edit blog ahaha . lagu ni lagu cerita seindah sakura walaupun benci dengan pelakon dia tu ala you all tahu tahu jelah kan . fasha sandha dah lah poyo nak berlakon jadi baik pon tak pandai ishh . okay lah bye assalamualaikum =D 


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Segmen blog siapa paling hebat ? by AinaSyafiqah
  • Belanje Parent Tutti Frutti ♥
  • Mula lah tangan ku gantal !!
  • Happy Mother's Day
  • Alhamdulillah !!
  • Segmen Doodle Nama Saya
  • Segmen Header For Blogger
  • Giveaway Header , Banner , Blogger card
  • contest ke-2 by aien story - contest senyuman mena...
  • Please like the picture ?