Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Contest Blog Saya Superb Cun
Selasa, 29 Mei 2012 • 2:32 PTG • 0 comments


Assalamualaikum + annyeong haseyo :)
hello , okey today aku nak masuk contest dah lama kot aku tak masuk contest macam ni . hurmm aku nak ingat kan you all okay . kalau you tak menang dalam aktiviti macam ni tu namanya you all tak ada rezeki . so tak perlu lah nak maki maki kat orang tu kan . aku selalu nampak dalam blogger yang you all maki maki disebab kan tak menang . sorry kalau you all terasa k . aku mintak maaf sekali lagi . aku just nak ingat kan you all . bukan nak perli you all apa cuma nak ingatkan je ye . okay kita pergi ke topik tadi ye . okay kalau nak join sila ikut syarat syarat tentu okay ?

Syarat syarat :
utama : mesti berwarganegara MALAYSIA 

  • Wajib follow blog Nabilah ( FOLLOW ) * untuk info semasa 
  • Wajib like fanpage Nabilah ( LIKE ) 
  • Wajib like / follow / add para sponser 
*kalau yang tak ade FB , wajib Follow sahaja :)
* Jika ade FB , sila like ... jgn nak menipu ,  berdose tau !

  • Wajib buat satu entry tentang contest ini :
* tajuk : contest Blog Superb Cun !
* letak banner kat atas tu dan linkkan semula
*tag 3 orang dan pastikan mereka tahu 
* publish entry korang 

  • Tinggalkan link entry korang di bahagian komen sahaja . Pastikan link entry .
  • Pemenang akan dipilih oleh saya sendiri berdasarkan blog yang superb cun (jadi edit la blog anda sehabis baik)
ha , senang kan ? ape lagi join lah tak rugi pon :)


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Tutti Frutti Lagi
  • Sambut Hari Guru di SMK Subang
  • Hari Sukan Smk Subang
  • Segmen blog siapa paling hebat ? by AinaSyafiqah
  • Belanje Parent Tutti Frutti ♥
  • Mula lah tangan ku gantal !!
  • Happy Mother's Day
  • Alhamdulillah !!
  • Segmen Doodle Nama Saya
  • Segmen Header For Blogger