Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Best Friend !!
Khamis, 8 November 2012 • 4:32 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong Haseyo ^^
Hye !! now anim sedih sangat sangat . tapi anim tetap update entry juga . ingat nak update esok . tapi anim update hari ni . sebab anim kecewa sangat sangat . dah lah hari terakhir sekolah hari ni . pastu ada hal so kena balik . sedih ohh . tak dapat nak lepaskan rindu kat kawan anim . hurmm kenapa harus berlaku dekat anim ? yes anim tahu setiap masalah kite mesti ada hikmah . anim masih tak boleh terima ape yang terjadi . okay lah lupa kan pasal tadi . ha you all rasa pelik tak ? yela tibe tibe nak update entry pasal member . anim ni seorang yang taat pada kawan . bukan nak berlagak ke apa oke . jangan silap faham hehe . pada sesiapa yang mengaku dia kawan baik anim . baca eh . guys aku nak ucapkan terima kasih sebab kawan dengan aku . korang tahu tak aku bahagia bile bersama dengan korang . korang selalu buat lawak . bile kite bersama tak pernah serius . kadang kadang je kan . walaupun korang pernah buat aku sakit hati TAPI aku masih nak kawan korang . lagi lagi SAIDAH SHAFIKAH ATIRAH SYAFINAH SHAHIRAH SARA NADIA aku sayang sangat kat korang tahu . aku harap tahun depan korang masih sekolah kat sini eh . dah lah tadi tak jumpa korang walaupun sekejap tapi tak puas . okay lah korang aku tak de nak cakap lagi . aku ada something nak tunjuk dekat korang . maaf kalau tak cantik ek . first time buat hehe :D hehe sorry panjang sangat . ni lah perangai anim kalau dah sayang hehe . okay sapa nak tengok ape yang something sangat kan . turunkan scroll bar anda ye . hehe ..


WAN NUR ATIRAH



SITI SHAHIRAH SHAFIKAH


SITI SARA


NUR NADIA HUSNA

NUR SHAFIKAH


NOR SYAFINAH


SAIDAH NADIAH


MUHAMMAD EZLAN
 MUHAMMAD IZZUDIN
MUHAMMAD SYAMSUL FAIZ

korang maaf tau kalau tak cantik dah 2 hari aku buat edit tuk korang . harap korang tak kesah . aku buat ni khas untuk korang . hehe jap ada lagi satu gambar tak masuk kan . ha sapa kan orang itu cer turun kan scroll bar anda ye ..


ha ni lah dia . comel tak ? okay anim perasan . anim memang suka perasan pun . you all rasa pelik tak anim punya . anim baru perasan le . yela muka pakai tudung tapi baju sexy lady opp opp oppa gangnam styla haha . cer tengok syamsul punya perghh oppa gangnam style !! oke lah bye . eh sebelum tu anim nak cakap . berhati hati eh . bye assalamualaikum !!


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • First Time !!
  • GoodLuck For SPM Candidate !!
  • Wajah Baru !!
  • Yeah Merdeka !!
  • Study with Member !!
  • Best Juga Aku Terima Nikahnya ..
  • Maaf Sangat Sangat !!
  • Bye Selamat Tinggal !!
  • Segmen Kilat : Header Free ^^
  • SEGMEN LYSSA FAIZUREEN | Kenapa Aku BerBlog ?