Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Hari Pagi Yang Indah
Khamis, 31 Mei 2012 • 12:58 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong haseyo
Hallo pembaca blog setia miss anim !! huhu gambar gedik kan dekat atas tu ? tu budak jagaan mama . family anim sayang sangat dengan dia . eh , miss anim sayang juga ke ? entah lah anim tak boleh di kata lah . sebab anim selalu gadoh dengan dia ee haha . mama jaga dia dari umur 3 bulan . tapi tak jaga lagi dah . sebab sekarang ni dia duduk dekat meru klang dah . dulu iye lah duduk belakang rumah anim je .boleh lah jumpe selalu sekarang tidak lagi . sekarang ada orang lain jaga dia . family anim rindu gila dengan budak keci ni . tapi ada lah 2 minggu sekali dia datang rumah anim ni . dia tido di rumah anim . bila datang mesti bapa dia kata nak duduk berapa hari dia kata 4 ri ( 4 hari ) . dia tu pandai cakap belakang je aishh tahun depan nak masuk tadika dah nabil oit bila lah nak cakap betul ni .

Ha , you all nak tahu tak kenapa title entri kali ni Hari Pagi Yang Indah sebab pagi tadi anim bangun dan basuh muka gosok gigi lah . alahai tu pun nak cakap ke haha . and then bila aku tanya mama anim kan . ma mana nabil dah balik ke ? mama kata main kat keluar dengan adam ( bila nabil datang mereka suka main di luar ) . dah berapa minit . si nabil masuk rumah . dan terus pergi ke dapur . malah pun mama pun ada kat dapur juga . bila dia datang dekat aku . time tu anim tengok tv cerita WIPEOUT GAME pastu dia datang dekat aku dan masa yang sama dia bawak aiskrim starwberry mcd . perghh pagi pagi makan aiskrim ala bukan pagi sangat pun dalam pukul 9 lebih macam tu lah . dia kata nim ( kak anim ) aku kata apa ? nak aiskrim ? aku pun cakap dengan tak tahu malu nak . dia bawa 2 sudu lagi tu . uih uih aku makan sambil dalam hati ku ni teruja . haha ia lah dulu kami selalu gadoh . maybe selalu tak jumpa dia makin sayang aku . haha perasan sudah aku ni .


okay you all nak dengar cerita lagi satu tak ? okay miss anim akan cerita lagi . mase hari tu dia call mama aku . mama aku pun angkat lah . dia kata mama mes ( mama mas ) . mama aku jawab ye . pastu bual bual mama aku tanya dia . abil nak cakap dengan k.tin tak ? dia kata nak !! ada pastu lagi hehe . dia kata abah jiz ada ? ( abah aziz ) kakak ku kata tak de abah kerja . and then dia tanya kakak aku . nim de ? ( anim ade ? ) ade nak cakap ke ? nak ( dengan teruja nye dia cakap ) sambil aku cakap dengan dia dalam hati ku ni yang teruja , gembira , sayang . ya allah macam tak cayai je yang dia tanya pasal aku . sebelum ni mana ada dia tanya aku . huishh teruja gile ah time tu . pastu semalam kan dia datang . bila aku keluar dari bilik dia ada aku terkejut ohh . mama aku kata tu bil ( nabil ) kakak sayangan kau tu . aku cakap dalam hati yeke ? and then mama aku suruh salam aku . orang muda kena lah hormat orang tua betul , bukan ? huhu gembira sungguh pasal dia . bila mama aku cakap pasal dia . aku kata asyik cakap pasal dia je . mama aku ala ko suke kan . aku cakap macam orang salah je eh mana ade ee .

okay lah masa pun sudah berlalu kan . lama sungguh ku bercerita pasal budak keci ni ( nabil ) . panjang betul kan aku cerita ishh kau ni sangat beruntung betul lah nabil . k lah bye selamat baca . hehe :)


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Eh Serius Ke Gambar Hari Guru Comel Comel
  • Contest Blog Comel + Oh-Seem by Norsyuhada Binti J...
  • 1st Giveaway by Nina & Kiki
  • " Segmen Dalca: Bloglist June "
  • Contest Blog Saya Superb Cun
  • Tutti Frutti Lagi
  • Sambut Hari Guru di SMK Subang
  • Hari Sukan Smk Subang
  • Segmen blog siapa paling hebat ? by AinaSyafiqah
  • Belanje Parent Tutti Frutti ♥