Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Giveaway Blog Saya Omei-omei by Kemetot Chomel !
Ahad, 8 April 2012 • 9:10 PG • 0 comments
Assalamualaikum + Annyeong haseyo :D
Hello , pade pagi ni aku akan masuk Giveaway Blog Saya Omei-Omei by Kemetot Chomel ! dah lame kot tak masuk GA macam ni . harap-harap menang aku tak pernah menang rase macam teringin sangat nak menang . oke sape yang nak join jugak sila ikut syarat-syarat di bawah ye :

Syarat-syarat
@ Pastykan anda mempunyai blog dan di harap kan dapat follow blog UNA untuk mengetahui informasi terkini    selama giveaway ini berlangsung .
@ Minta jasa baik tolong click iklan churpchurp & nuffnang una ya ? sila ikhlas kan haty , kalau tak ikhlas tak     pe jangan click ^^
@ Membuat satu entry dengan hanya menepek kan benner giveaway di atas & link kan terus ke blog una . 
@ Giveaway bermula pada 7/4/2012 sehingga 7/5/2012 - mengambil masa sebulan ^^
@ Pastykan anda mempunyai facebook atau email untuk memudahkan penghataran hadiah .
@ Sertakan ciri-ciri Felt craft idaman anda & colour yang anda berminat untuk buat keychain button tuh .
@ Dah selesai mengikuti segala syarat ? sila lah publihs kan comment anda di entry una nie . hehe :D

Hadiah
10x keychain button kepada 10 pemenang bertuah .  
10x Felt Craft kepada 10 pemenang bertuah .


Felt craft idaman aku  ialah macam hunny tapi nama dia FARHANIM dan warna nye PINK , PUTIH .


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Blog berwajah baru lagi ..
  • Farhanim bangga dengan diri ?
  • Giveaway Souvenir from Korea by Wawa Abdullah
  • Contest Sign Name Untuk Hidayah Ya Ya !
  • Blog berwajah baru..
  • Aku Sudah Jadi MOKCU
  • Domino's Pizza..
  • Kenduri Along..
  • K.cik kawin ...
  • Anugerah Juara Lagu (AJL)