Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Anugerah Juara Lagu (AJL)
Ahad, 29 Januari 2012 • 3:23 PTG • 0 comments
Sihat  + Tak sihat = Orang giler

Abaikan kat atas tu ._. yo krang igt tak ari ni ape ? ari ahad kan . mmng ari ahad ala tak kan tak igt mlm ni kan ade AJL aduhh tu pon tak igat hehe gurau2 je. Hurmm krang skong spe? aku skong spe hmm mestilah skong YUNA NAJWA LATIF 3SUARA tiga tu je aku skong hehehe bkn ape tak nak skong yg lain skong jgak tpi yg tiga2 ni yg aku skong 100% le . hrp2 mnang kan yuna aku ske sngt ngn yuna ni cmel sngt nk je aku cbit pipi dye eceh ckp je lbih tpi tak buat pon huhu (Y) . 




ni lah pic yg aku skong sngt2 ni cmel tak YUNA awok suke sngt ngn mu awok tak tau nk buat pe lagi ngn mu eh eceh ckp bhse usop lak tbe2 je ade usop ye hehehe sje nk buat lwok skit lwok tak . tak lawok pon ni hnye grau2 je abang oit cik kak oit :)

                       bye semoge mereka menang kalau boleh YUNA lah menang ek !!!


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Segmen Saya Tersenarai Dalam 1000 Blog Terhebat
  • lagi 2 blan je..
  • Contest Blog Paling Kemas
  • Bagan lalang..
  • Hari Pertama Sekolah..
  • Blog Baru...