Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Selamat Berpuasa !!
Selasa, 9 Julai 2013 • 5:57 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + Annyeong Haseyo
Yeahh esok puasa . haha . ha jangan nak ponteng ponteng yang laki tu ye . hee . aduhh esok puasa maknanya pmr pun menanti anim duhhh . memang tak de masa nak raya raya haha . apa apa pun selamat berpuasa okay wahai kawan kawan blogger anim . esok nak buat mihun tomyam tapi mama macam tak kasi haha apa pun tak boleh mama ni kan haha . ha lupa lak malam ni solat terawih start jangan lupa pergi masjid . pergi masjid bukan berlepak tapi solat okay hee buat banyak lagi banyak pahala hee . malam ni makan banyak banyak esok tak boleh makan dah haha . okay bye samapi di sini je tak tahu nak cakap apa dah assalamualaikum :)


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Kreatif , Cantik & Kemas !!
  • Simple But Awesome Giveaway! By NabilaMedan
  • BIRTHDAY GIVEAWAY | TENTANG SESEORANG
  • Segmen Free Header
  • Segmen : Doodle Comel by Fizgraphic
  • Happy Birthday Mama !!
  • Giveaway I Love U Chocolate
  • C H A N G E
  • Kasut Oh Kasut ..
  • Halloooooooooo ....