Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Pelik !!
Sabtu, 29 Disember 2012 • 10:25 PTG • 8 comments

Assalamualaikum + Annyeong Haseyo !!
Hai . wah wah pukul 10 lebih masih on9 . okay malam ni anim ada peluang main hehe . so anim nak update entri for my follower . anim pelik sangat . sebab sorang dua orang blog ni . dia hantar msg dekat cbox anim . dia kata done follow awak follow me back . lebih kurang macam tu lah . sebab dah lama . and sampai sekarang blog lain cakap macam tu . anim pelik sangat . awak kata awak follow anim . tapi anim tengok follower anim tak ada pun . anim mintak maaf kalau memang salah anim . kalau betul betul awak follow saya . anim akan follow balik . actually anim boleh follow blog awak tapi nanti ada giveaway . and mesti lah tuan giveaway suruh follow blog sponsor dengan blog dia kan . anim takut tak boleh follow dah . maaf sangat sangat . kalau di kotak follower anim ada nama awak . anim akan follower balik . harap awak faham ye . anim buat entri ni sebab dah ramai yang hantar msg di cbox anim ..


ni yang terbaru semalam dia hantar msg anim . and thank you atas pujian blog saya . tapi saya tak follow blog awak kerana awak tak follow saya maaf ..


ni beza 4 hari dengan yang atas ni . thank you juga sebab puji blog saya . and maaf juga saya tak follow blog awak ..


ni pun beza 4 hari . ouh nama sama haha . and awak juga maaf ye sebab tak follow .. 

harap you all faham perasaan anim . anim pun faham perasaan you all . mesti lah semua orang nak follower blog dia ramai kan . tapi tak perlu buat macam tu . maaf sekali lagi kalau memang salah anim . maaf ye . okay lah bye selamat malam assalamualaikum ..


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Holiday ( PART 3 )
  • Holiday ( PART 2 )
  • Holiday ( PART 1 )
  • Barang Sekolah !!
  • Short segment : Aku Suka Dia by Hanim and Fiza
  • December Wish Giveaway by Liyana and Myra
  • Segmen : Barangan Blog FREE By Nurul Ezatee
  • "Segmen Pendek : Siapa Nak Anis Edit Blog Dia?"
  • Perlu Ke Ada Facebook Fan Page ?
  • Short Segment by Nurhanim-ehier