Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cuti Sekolah Sudah Habis
Ahad, 10 Jun 2012 • 6:59 PTG • 0 comments

Assalamualaikum + annyeong haseyo ^^
Hallo you all dan selamat petang semua . alo cuti sekolah sudah habis pun . diri macam malas je nak pergi sekolah esok . tapi yang pelik nya aku tak bosan pulak bila cuti sekolah 2 minggu ni . pelik sungguh . selalu nya bosan cuti tapi tak . hoho semangat buat kerja kursus sejarah tingkatan 2 katakan . nasib baik dah siap cuma nak print je . ha you all dah siap ke kerja sekolah yang cikgu bagi haritu ? harap harap you all dah siap . 

arghhh , sakit nya hati ni . disebab kan perempuan tu lah . ala tak kan tak tahu ? sapa yang tak baca lagi pasal perempuan tu sila buka link ni ye klik sini . ha sambung balik . dah lah dia tu sama kelas dengan aku . eeee benci nya nak tengok muka kau tu . hurmm aku tak kesah tengok muka kau tu sebab aku boleh tengok tempat lain . tapi aku malas nak dengar suara kau tu . ala you all tahu lah kan kalau jenis perempuan macam ni dia akan cerita kat kawan dia . ala nak kata kan anim salah tu arghh tu lah yang buat aku menyampah nanti yang lain kecoh pastu salah kan anim , marah , gosip pasal anim . erhh dah lah buang masa je aku taip pasal kau . 

oh ya you all nak tengok tak doodle apit bagi ada dua tapi anim baru nak tunjuk kat you all . hehe sorry . tapi sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak kat apit ye . terima kasih sekali lagi . hehe aku tak tahu nak balas budi dia tu . yang aku boleh balas budi dia tu cuma terima kasih je . eee kedekut betul anim ni kan . SORRY TO SAY ^^


ha comel kan ? mata dia mesti bulat apa pun comel kan . hehe warna pink ala macam tak tahu anim suka warna pink hehe . and nama dia pun sama MISS ANIM . hehe yeah :)


ha ni punya pasal euro apit buat doodle . huhu kasut pun nak juga warna pink hehe . ha aku ni peminat spain . apit pun peminat spain haha kita geng yo . and last ha you all nampak kan nombor 5 kat baju dia . hehe tu kan nombor hari jadi anim hehe ^^

tolong anim ye klik link di bawah ni :) iloveuall

k lah bye anim baru je balik dari space u8 tengok cerita madagascar best ohh rugi sapa yang tak tengok . k lah bye assalamualaikum ^^


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Segmen Doodle Jersey Euro Saya
  • jangan cakap lebih diri orang ingat diri kau dulu
  • Contest Blog Super Kawai by Bubu
  • 1st Mini Giveaway by Lieyna Rosli
  • Mega Tech Giveaway By MizzsNinie, CikMun And DrFara
  • Segmen Doodle Part 2
  • 1st Giveaway by Nabila Medan
  • Cekit Darah Betul
  • This Day Last 2 Releases
  • Welcome To The Month June