Miss A
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Hari Pertama Sekolah..
Rabu, 4 Januari 2012 • 9:50 PTG • 0 comments
Hallo..ha mcm mne sklah tdi ok ? seronok ? . hri ni mmng aku ok ! seronok ! tpi aku tak suke lah dengan bdak form 1 mnglah kan bdak form 2 doh . rmai kwn aku tak suke dngan bdak form 1 mntah2 lah aku dngan kwan aku form 2 bleh brlgak . Ceh aku dh bsar bleh jdi ktua kt situ  heheh grau wokey aku bkn mnsia mcm tu ok aku ni wlaupon aku gdik sdkit tpi aku ni baik wokey . Aku hrap aku tak tkar klas lpas ni aku tkut sngt sbb time aku form 1 kan kne tkar klas 3 kli truk tak tu aku tkut sngt doh . huhu kli ni tak ade pic sbb tak ambek mlas ah . aku kne brubah jngn mnybut prktan mls dn lain2 krang fhm kn mksd aku klau tak fhm aku tak tau nk buat pe ngn krang lah . Mlai ari ni aku nk brljar rjin2 . niat aku dtg ke sklah nk bljar bkn jmpe kwn . lain lah org tu jngn trse ye aku ckp ni mmng btul krang nk mrah aku marah lh tak ade gne ye btul tak . Maaf klao aku ckap kt krang dngan ksar maaf ye aku bkn pe aku cbe nak krang sdr je maaf skli lgi ..
                                                                 
                          


PASTFUTURE
▶ MY WORDS ◀
Assalamualaikum !! My name Aanim Aziz . thank you came here I hold dear. I hope you like my blog . was stopped in my blog again...

▶ GIVE ME YOUR WORDS ◀


▶ OTHERS ◀


▶ BLOG ARCHIVE ◀

  • Blog Baru...